2014. június 4., szerda

Hiszti következik, avagy milyen undorító országban élünk

Gondolom hallottak itt már egy páran a buzilobbi című gyönyörről. Nem akarok politizálni, hülye politikusok keverik a melegséget az AIDS-szel és miattuk van globális felmelegedés.
Nade.
Találtam egy édes-kedves cikket, méghozzá eme csodás címmel:

5+1 jel, hogy a buzilobbi áldozata lettem 

Nézzük.

  1. Zsákos Frodó

Szörnyű dolog, amikor az ember rájön, ahogy az egyik kedvenc filmje milyen ördögi sugallatokkal manipulál. Régóta az egyik kedvenc történetem A Gyűrűk Ura. Tizenévesen kábé négyszer elolvastam a könyveket, nagykoromra meg jött ugye a film. A monstre harmadik rész végén nagyon lelkesedtem: végre valakinek sikerült jól feldolgoznia, Frodóék örülnek, mindenki boldog, a gonosz Szauron elpusztult, satöbbi.
Most, évekkel később azonban bevillant a film csúcspontja utáni jelenet, amiben MEGLETT, FELNŐTT FÉRFIAK KÖZÖSEN UGRÁLNAK EGY ÁGYON ÉS ÖLELGETIK EGYMÁST!!!!! Mi ez? MIEZ???!!!

Kérlek. Most mentették meg a világot, örülnek, hogy életben maradtak, érted, örülnek, hogy minimális veszteségekkel megúszták. Ha ez neked meleg utalás, akkor nem mondom, hogy mit hova,


2. Így jártam anyátokkal

Alapvetően szeretem a vicces sorozatokat, bár nagyon válogatós vagyok, mindenféle Két pasi és egy kicsin nem tudok röhögni. Az egyik kedvenc szitkomom az Így jártam anyátokkal. Az Így jártamban a legjobb szereplő egyértelműen a nőcsábász Barney. Macho, jó dumája van, bármelyik csajt összeszedi – gondoltam korábban, én naiv.
De aztán mi derül ki Neil Patrick Harrisről????
Most dobhatom ki az összes tőle lopott csajozós dumámat a p*csába!

Neil Patrick Harris egy színész, Barney pedig egy nőcsábász szerepe. Kíváncsi vagyok, te hogy játszanád el ugyanezt a szerepet ilyen helyzetben. Tévé, valóság - jó lenne tudni, melyik melyik.

3. Kínaiak

Igen, a kínaiak. Vagyis leszűkítve: az ebay-ező kínaiak. Történt ugyanis, hogy a telefonom előző tokja eltört, így gondoltam, rendelek egy másikat az Ebayről. Néhány dollár – tényleg nem nagy összeg, itthon több ezer forint lenne. Mivel szeretem a pirosat (a vérvöröset, nem azt a buzisat ám), rendeltem is egyet.
Az átkozott meleglobbi azonban valahogy a szép piros telefontokomat a nemzetközi út során elcserélte: mire Magyarországra ért a csomag felfedeztem, hogy a tok RÓZSASZÍN!!!

Attól, hogy te hülye vagy és nem nézed meg a visszajelzést az eladónál (97% alatt én nem veszek semmit), még nem kell mindenhol összeesküvést látni.


4. Miley Cyrus

Cyrus kisasszony, amikor még cuki Disney-sztár volt, nem sok vizet zavart. De aztán valami eltört benne, pár évvel később seggrázásra és nyelvkidugásra szűkült nonverbális eszközkészlete. Ő az a sokak által imádott fiatal lány, aki, amikor ilyeneket csinál:
*twerk*

akkor az ember férfigyermekét olyan mondatokra kényszeríti, amit az említett férfigyermek még magában sem mert volna soha kimondani, pláne nem hangosan, hogy:
„Ha tényleg ilyen egy nő, inkább jöjjön egy férfi!"
Pfff.

Hogy jön ez ide, meséld el? Csak mert egy nő hülyét csinál magából nagyközönség előtt, attól a többinek még lehet esze és ízlése.


5. KRESZ

Szabálykövető ember vagyok, nem is szoktam gyorsan hajtani vagy tiltott helyen előzni, tudom, hogy a buszsáv nekem nem sáv, és odafigyelek rá, ha változik a KRESZ. De az, amire ma reggel ráeszméltem, a végletekig ledöbbentett.
Munkába menet egy olyan KRESZ-táblát vettem észre, amit eddig már ezerszer láttam, de az illuminátusokat meghazudtoló világméretű melegösszeesküvés által odarejtett titkos értelme csak most tudatosult bennem. Nem is akarom kimondani, hogy a terpeszben álló, láthatóan férfiembert ábrázoló piktogramon micsoda szodomita sejtetés jelenik meg a figura lába között.

... mivan?!


+1 Conchita Wurst

És persze, a buzilobbi csimborasszója, a világméretű meleg összeesküvés dívája, aki annyira arcátlan, hogy frivol szakállával, megbotránkoztatóan giccses női (!) ruhájában volt mersze fellépni egy énekversenyen.
És ha tud énekelni????? Érdekel???????????????? És ha amíg nem láttam azt gondoltam, hogy jó hangja van?????????????????????? MIVANAKKOR????

Te magad vallottad be, hogy jó hangja van. Amennyire én tudom, ez a fő szempont egy énekes(nő)nél. Ráadásul Conchita még tök vonzó is így, STFU. Előbb egy picit utánanéznél.

Kíváncsi vagyok, ennek a faszinak hány meleg ismerőse van, aki ég a társaságában...?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése